بیزنس اینسایدر بهترین سلاح های ناتو برای مقابله با روسیه را نام برد

© AFP 2023 / Justin Tallisبیزنس اینسایدر بهترین سلاح های ناتو برای مقابله با روسیه را نام برد
بیزنس اینسایدر بهترین سلاح های ناتو برای مقابله با روسیه را نام برد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نشریه آمریکایی بیزنس اینسایدر در مقاله ای به قوی ترین تسلیحات کشورهای ناتو پرداخت که در صورت یک جنگ فرضی با روسیه می توانند موثر واقع شوند.

به گزارش اسپوتنیک، سردمدار این لیست تسلیحاتی جنگنده نسل پنجمی اف-35 است، نویسنده معتقد است که توانایی های رقابتی این مدل جنگنده در زمینه مخفی بودن و تجهیزات پیشرفته را تابحال هیچ کشوری نتوانسته مشابه آن را تولید کند.

در کنار جنگنده اف-35، می تواند جنگنده تایفون یوروفایتر که با همکاری تعدادی از کشورهای اروپایی تولید شده است قرار بگیرد. این جنگنده در توانایی های رزمی خود نسبت به آخرین تغییرات ایجاد شده در جنگنده سوخو-35 قابل مقایسه است، بنابراین می تواند در مبارزه با جنگنده مرگبار روسیه کمک کند.

بعد از آن بمب افکن های استراتژیک آمریكایی بی-52، بی-2 و بی-1 هستند که نویسنده این مقاله می گوید: با توجه به چرخش های منظم هواپیماهای بمب افکن در اروپا، باعث ایجاد نوعی بازدارندگی برای دشمن می شود.

در این لیست هواپیمای ضد زیر دریایی پی-8 نیز مشاهده می شود که علیرغم وجود مشابه هنوز هم یکی از قدرتمندترین هواپیماهای ضد زیر دریایی شناخته می شود.

ناوهای که در واحد های نظامی کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، نروژ و دانمارک وجود دارند نیز جزیی از تسلیحات این لیست هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала