نوآوری در اسلحه آکا-۱۲ با کاربردی ویژه

© Photo / Press service of Kalashnikov Concernنوآوری در اسلحه آکا-۱۲ با کاربردی ویژه
نوآوری در اسلحه آکا-۱۲ با کاربردی ویژه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوآوری در اتومات آکا-۱۲ کلاشنیکف کاربردی ویژه برای این سلاح ایجاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی زوزدا، ویکتور کاپیتسف، مدیر تولید سلاح کلاشنیکف اعلام کرد که دانش و آگاهی عملی در استفاده از تاج موجود در ترمز پوزه بند اتومات آکا-۱۲ کلاشنیکف که تا حد زیادی موجب تسهیل در عملکرد برخی از وظایف این سلاح می‌شود، بدست آمده است.

مشخصات عالی تفنگ روسی جدید با مارک کلاشنیکف - اسپوتنیک ایران
مشخصات عالی تفنگ روسی جدید با مارک کلاشنیکف

این نوآوری مخصوص چتربازان طراحی شده است. اولا، این نوآوری در شکستن شیشه حتی بدون نیاز به ضربه قوی در هنگام حمله به ساختمان و یا وسیله نقلیه بدون صرف مهمات کمک می کند. ثانیا می توانند برای عبور از سیم خاردار کمک کند.
به گفته توسعه دهنده این اتومات، تاج در آکا-۱۲ کلاشنیکف از "دو — سه سال گذشته" استفاده می شود، اما هیچ کس به آن توجه نکرده بود.
آکا-۱۲ کلاشنیکف بعنوان جایگزینی برای آکا-۷۴ طراحی شده است. کارخانه جات اسلحه سازی ایژماش که در شهر ایژ واقع در غرب کشور روسیه می‌باشد سال‌ها به تولید انواع اسلحه‌های سبک جنگی می‌پردازد و در یکی از این کارخانه‌ها سلاح‌های سبک آکا-۱۲ مخصوص نیروهای پیاده ساخته می‌شود.
لازم به ذکر است که در پایان سال گذشته، آکا-۱۲ توسط نیروهای زمینی، تفنگداران دریایی و واحدهای هوایی بکار گرفته شد. در اولین سری دوهزار و پانصد اسلحه از این نوع تحویل ارتش روسیه شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала