انتشار ویدئو حملات هوایی اسرائیل به استان حلب سوریه

© REUTERS / Facebook Diary of a Mortar Shell in Damascus/Youmiyat Qadifat Hawun fi Damashqانتشار ویدئو حملات هوایی اسرائیل به استان حلب سوریه
انتشار ویدئو حملات هوایی اسرائیل به استان حلب سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چند ویدئو درباره حملات هوایی اسرائیل به استان حلب سوریه در توئیتر منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل اعلام کرد این حملات به یک منطقه صنعتی صورت گرفته و تلفات زیادی ببار نیامده است اما منابع سوری اطلاع دادند انبار ساز و برگ نظامی ساخت ایران و فرودگاه نظامی مورد استفاده نظامیان ایرانی مورد حمله قرار گرفته است.
در همین حال روزنامه The Jerusalem Post با استناد به دیده بان حقوق بشر سوریه گزارش داد در نتیجه حمله اسرائیل ده نفر کشته شده اند.
پیشتر گزارش داده بودند که سامانه های دفاع هوایی سوریه حمله هوایی اسرائیل به شمال شرقی حلب را خنثی کرده اند. این حمله به تاسیسات واقع در منطقه صنعتی شیخ نجار صورت گرفته بود.
آخرین حمله اسرائیل به مواضع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه در ماه ژانویه امسال رخ داده بود. اسرائیل و آمریکا خواستار خروج نیروهای ایرانی از سوریه هستند.

درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین انها داعش و جبهه النصره هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала