برخی کشته‌شدگان مشغول تصویربرداری با تلفن همراه از سیل بودند+ویدئو

CC BY 4.0 / Masoume Bahrami/Tasnim News Agency / Flood in Iran (cropped image) سیل در ایران
سیل در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بارش شدید باران که از بامداد روز 25 مارس در استان فارس آغاز شد منجر به وقوع سیلاب شدید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، بارش شدید باران در استان فارس منجر به وقوع سیلاب شدید در منطقه دروازه قرآن، میدان ابوکلام، هفت‌تنان و مسیرهای منتهی به این مناطق شده بود. ورودی شیراز از سمت پل شهید اسکندری به‌سمت اصفهان مسدود است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس در پی این حادثه از برخورد تعداد 100 خودرو در ورودی دروازه قرآن خبر داد.دیگرمحورهای مواصلاتی استان فارس باز است و تردد در آنها جریان دارد.

​مدیر جمعیت هلال احمر استان فارس نیز از استقرار 5 تیم عملیاتی در منطقه سیل‌زده خبر داد. میزان خسارت سیلاب شیراز ‌هنوز مشخص نیست.‌اجساد جان‌باختگان سیل شیراز به پزشکی قانونی فارس انتقال یافت‌‌.ولی تعداد دقیق کشته‌شدگان هنوز مشخص نیست، پزشکی قانونی استان برای تشریح اجساد آمادگی کامل را دارد.

​در رابطه با شایعه شکسته شدن سد در استان فارس اعلام شد که هیچ کدام از سدهای استان  دچار هیچ حادثه‌ای نشده اس. سدهای فارس حدود یک ونیم میلیارد مترمکعب ظرفیت خالی دارند و می‌توانند این مقدار سیلاب احتمالی را کنترل و ذخیره بکنند.

در حال حاضر 140 روستا در لرستان، 30 روستا در کهگیلویه و بویراحمد و 2 روستا در گلستان با قطع برق مواجه‌ هستند.
مکالمه و پیامک رایگان مشترکان همراه اول در مناطق سیل‌زده گلستان به مدت 5 روز تمدید شد. حدود 80درصد ظرفيت مخازن استان خوزستان پر شده است كه نسبت به سال گذشته 55 درصد افزايش داشته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала