بادیگاردهای عجیب خانم بازیگر +ویدئو

© AP Photo / Emrah Gurelبادیگاردهای عجیب خانم بازیگر +ویدئو
بادیگاردهای عجیب خانم بازیگر +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوی بازیگر نه چندان معروف به همراه بادیگاردهایش!

به گزارش اسپوتنیک، بانوی بازیگری که تجربه چندانی در زمینه بازیگری ندارد به علت استفاده از بادیگارد در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

نام این بانو "شقایق دلشاد" است و گفته شده است که در سریال "شهرزاد" در چندین سکانس نقش پرستار را بر عهده داشته است.
"شقایق دلشاد" طی مصاحبه ای اظهار داشته است که هیچ اشکالی ندارد که در کنار هنرمندان تیم بادیگارد حضور داشته باشند. او دلیل خود را برای استخدام بادیگارد، اذیت شدن عنوان کرد.
بسیاری از کاربران معتقدند که اگر در کنار بازیگران معروف بادیگارد وجود داشته باشد تا سلامت آنان را حفظ کند اشکالی ندارد اما این اتفاق در صورتی لازم است بیفتد که شخص هنرمند بسیار معروف باشد اما این بانو را افراد زیادی نمی شناسند.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که هنرمند باید مردمی باشد و اندازه محبوبیت او به میزان مردمی بودن او ست. عده ای از کاربران نیز بر این اعتقاد هستند که این افراد با این شگرد به دنبال محبوبیت هستند اما محبوبیت این افراد در جهت منفی است.

 

بازیگر ایرانی " " نیز در این به این حرکت واکنش نشان دهد. این بازیگر عنوان کرد که این خانم بازیگر را نمیشناسد اما شوخی کودکانه ای در میان هنرمندان به راه افتاده است که اگر فردی با خودروی مدل بالا و بادیگارد حرکت کند محبوبیت و معروفیت بیشتری خواهد داشت که البته اینطور نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала