عذرخواهی شهردار برازجان از پاکبانان + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عذرخواهی شهردار برازجان از پاکبانان + عکس
عذرخواهی شهردار برازجان از پاکبانان + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهردار برازجان در پی انتشار تصاویری که از روز شهردار در این شهر منتشر شده بود، با برگزاری مراسمی از این قشر جامعه عذرخواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ماجرای نشاندن پاکبانان روی زمین، طی مراسمی که در شهرداری برازجان به مناسبت روز شهردار برگزار شد، شهردار برازجان با انتشار از پاکبانان و کارکنان شهرداری عذرخواهی کرد.

محمد حسن محمدی، شهردار برازجان هم در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: با توجه به اینکه در مراسم غافلگیرکننده امروز بنده یک مهمان بودم، بابت اتفاق ناخواسته پیش آمده، از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امروز کارمندان و کارگران و پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری، میزبان این مراسم بودند و قطعاً خود آنها شایسته ی این تقدیر و تشکر بودند. من دست این عزیزان را می بوسم و هرگز و هرگز در ذهنم برای خودم جایگاهی بالاتر از این زحمت کشان متصور نبوده و نیستم.

در پی این اتفاق کاربران شبکه های اجتماعی واکنش های شدیدی نسبت به این اقدام شهرداری نشان دادند که روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان را وادار نتشار بیانیه ای کرد.

در بیانیه آمده که این مراسم بدون برنامه ریزی قبلی و بصورت خود جوش برگزار شده بود. از آنجا که این مراسم در چارچوب تشریفات اداری برگزار نشد و بانیان آن نیز خارج از چارت سازمانی شهرداری بودند، روابط عمومی شهرداری برازجان در چینش و تعداد نفرات حاضر در جلسه نقشی نداشته بلکه تنها به واسطه ی موضوع این جلسه، هماهنگی مکان برگزاری را بر عهده گرفته است.

با تمام این اوصاف، مجموعه ی روابط عمومی شهرداری برازجان مراتب عذرخواهی رسمی خود را از نیروهای عزیز و زحمتکش شهرداری که بخاطر کمبود جا، متواضعانه و با میل خود جایگاهشان را به دیگر میهمانان سپردند و نیز عموم هم میهنان عزیزی که با دیدن عکسهای گزینش شده و مبهم منتشر شده، احساسات پاکشان جریحه دار گردیده اعلام می دارد و برای تمام زحمتکشان صدیق عرصه ی خدمت به خلق عزت و تندرستی روزافزون آرزو می نماید.

در تصاویر مراسم عذرخواهی از این قشر زحمت کش را در حالی منتشر شده است که پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی مبنی بر حمایت کارگران از شهردار، در دست پاکبانان دیده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала