کودک کار دلواپس مادر +ویدئو

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر کودک کار دلواپس مادر +ویدئو
کودک کار دلواپس مادر +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسربچه ای که در سرمای زمستان به دنبال فروش گل های یخ زده اش بود تا برای مادر بیمارش گوشت تهیه کند، مورد توجه کاربران قرار گرفت‌

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک کودک کار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که کاربران بسیار زیادی به آن واکنش نشان داده اند.
یک دندانپزشک خیّر پس از گفت گو با یک کودک کار که در سرمای زمستان در چهارراه برای فروش گل هایش تلاش می کرد، تصمیم می گیرد به عنوان عیدی برای کودک لباس بخرد اما وقتی کودک به او می‌گوید: «لباس نمی خواهم، مادرم بیمار است و باید گوشت بخورد»، بسیار متعجب می شود.

کاربران علاوه بر متعجب شدن از صحبت های کودک، کار نیکوی این دندانپزشک را تحسین می کنند و عقیده دارند گاهی انسان ها می توانند حتی با اندک مهربانی دل انسان دیگری را شاد کنند. آنها بر این باورند برای شاد کردن کودکان کار و کم کردن مشکلات آنان باید متحد شد تا بتوان کاری کرد.
کاربرانی نیز با ابراز تاسف و همدردی با کودکان کار، عنوان می کنند بسیار از دیدن این ویدئو متاثر شده اند و این کودک را نمونه ای از هزاران کودک کار معرفی می کنند. آنها به وضعیت بد اقتصادی بسیاری از مردم "ایران" اشاره می کنند و آن بسیار نگران کننده و ناراحت کننده عنوان می کنند.

برخی از کاربران نیز معتقدند خانواده هایی که توان بزرگ کردن و فراهم کردن امکانات رفاهی بچه ای را ندارند، نباید بچه دار شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала