حمله شیمیایی ائتلاف آمریکایی به شهرک الباغوز سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حمله شیمیایی ائتلاف آمریکایی به شهرک الباغوز سوریه
حمله شیمیایی ائتلاف آمریکایی به شهرک الباغوز سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
العربی الجدید از حمله بمب افکن های متعلق به ائتلاف آمریکایی، به منطقه محاصره شده 'الباغوز' در شرق سوریه با گاز سمی فسفر سفید خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، بامداد امروز، نیروهای ارتش سوریه با شماری از تروریست های داعشی* در شهرک محاصره شده الباغوز درگیر شدند که به دنبال آن چند تن از نیروهای ارتش سوریه کشته و شماری از ترورست های داعشی نیز به هلاکت رسیدند.

مواضع روسیه و اسرائیل در حل و فصل بحران سوریه - اسپوتنیک ایران
مواضع روسیه و اسرائیل در حل و فصل بحران سوریه
بر اساس این گزارش، همزمان با درگیری های ارتش سوریه و تروریست ها، جنگنده — بمب افکن های متعلق به ائتلاف آمریکا این منطقه را با گازهای شیمیایی بمباران کردند.
العربی الجدید نوشت: عصر دیروز (جمعه) نیز جنگنده — بمب افکن های این ائتلاف محل درگیری میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست ها در شهرک الباغوز را هدف حملات خود قرار دادند.
به نظر می رسد ائتلاف آمریکایی سعی دارد با این حملات در روند آزادسازی این منطقه از سوی ارتش سوریه کارشکنی کند و فرصت فرار را برای عناصر تروریستی داعش و فرماندهان ارشد آن فراهم کند.
شهرک الباغوز در شرق سوریه به یکی از آخرین مخفیگاه های تروریست های داعشی در این کشور تبدیل شده و هم اکنون صدها تروریست و شماری از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش در آن محاصره شده اند.
در پایان این گزارش آمده است، هم چنان صدها غیرنظامی در شهرک 'الباغوز' گروگان داعش هستند و تروریست ها به آنان اجازه نمی دهند که به مناطق امن زیر نظر ارتش سوریه پناه ببرند.
هفته گذشته نیز در یک کشف هولناک، بیش از 50 سر بریده در یک گور دسته جمعی در اطراف شهرک الباغوز کشف شد که بر اساس تحقیقات مشخص گردید به زنان ایزدی تعلق داشته است.

 

*گروهک ممنوعه در فدراسیون روسیه

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала