گزینه جدید جایگزین کی روش مشخص شد

© AP Photo / Victor R. Caivanoگزینه جدید جایگزین کی روش مشخص شد
گزینه جدید جایگزین کی روش مشخص شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بعد از اینکه کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی ایران کناره گیری کرد، جایگزین های مختلفی برای او در نظر گرفته شدند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، کارلوس کی روش پس از هشت سال از هدایت تیم ملی کناره گیری کرد.

بعد از رفتن او اسامی خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان برای جایگزینی او در رسانه‌ها مطرح شدند، اما فدراسیون فوتبال ایران واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت و حال شنیده می‌شود که اسلاون بیلیچ نیز به جمع گزینه‌های جانشینی کی روش اضافه شده است.

این مربی 50 ساله سابقه مربیگری در تیم‌های کرواسی، وستهام انگلیس، لوکوموتیو مسکو و بشیکتاش ترکیه دارد و متولد 1968 است. بیلیچ سپتامبر 2018 با عقد قراردادی 3 ساله هدایت الاتحاد عربستان را برعهده گرفت، اما با این تیم نتایج ضعیفی را کسب کرد تا پس از چند ماه اخراج شود.

مربی کروات در 15 بازی که سرمربی تیم عربستانی بود، سه برد کسب کرد و در 4 بازی به تساوی رسید و متحمل 8 شکست شد تا جای خود را به لوئیس سیرا شیلیایی دهد.

البته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش در گفتگویی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از عید نوروز سرمربی تیم ملی را معرفی کنیم. ضعف‌های قرارداد کی روش را هم در قرارداد سرمربی جدید لحاظ می‌کنیم و دوست دارم سرمربی تیم ملی بزرگسالان روی تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید نظارت کند و به پایه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала