ترامپ، حملات سایبری علیه روسیه را تاکید کرد

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ، حملات سایبری علیه روسیه را تاکید کرد
ترامپ، حملات سایبری علیه روسیه را تاکید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده، شخصا حمله سایبری نظامی امریکا علیه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه را در انتخابات میان دوره ای در سال 2018 را تایید نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی، با اشاره به منبع آگاه، گزارش داد که "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور ایالات متحده، شخصا حمله سایبری نظامی آمریکا علیه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه در انتخابات سال 2018 را تایید کرد.

بازداشت شهروندان روسیه در چک به اتهام حمله سایبری - اسپوتنیک ایران
بازداشت شهروندان روسیه در چک به اتهام حمله سایبری
به نقل از این کانال تلویزیونی، این حمله سایبری "تهاجمی ترین اقدامات شناخته شده در حال حاضر توسط دولت ترامپ برای مبارزه با دخالت انتخاباتی روسیه" می باشد. 
پیش از این واشنگتن پست گزارش داد که فرماندهی سایبری نیروهای امریکایی در انتخابات میان دوره ای کنگره سال گذشته دسترسی آژانس تحقیقاتی اینترنتی سنت پترزبورگ را مسدود کرد. این بخشی از اولین اقدام تبلیغاتی سایبری علیه روسیه بود که هدف آن جلوگیری از ادعای "تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا" می باشد.
به نقل از واشنگتن پست، فرماندهی سایبری نیروهای مسلح ایالات متحده، با استفاده از اطلاعات "آژانس امنیت ملی" این کشور، حمله را انجام دادند، که در نتیحه آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه چند ساعت قبل از انتخابات در ایالات متحده قطع اینترنت شد.
در عین حال، کاخ سفید حاضر در خصوص اطلاعات ارائه شده توسط کانال ان بی سی از خود عکس العملی نشان نداده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала