آیا استعفای ظریف تلنگری برای بازگشت وزارت خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی است؟

© Sputnikوزارت امورخارجه ایران
وزارت امورخارجه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه در حمایت از ادامه کار ظریف، استعفا می دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد جواد ظریف در واکنش به خبر استعفای دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه در حمایت از ادامه کار وی در این وزارتخانه گفت که امیدوار است استعفای وی تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد.

محمد جواد ظریف در واکنش به خبر استعفای جمعی از دیپلمات ها و مدیران وزارت امور خارجه ایران در صورت قطعی شدن استعفای خود اظهارداشت:«تاکید بنده به همه برادران و خواهران عزیز در وزارت خارجه و نمایندگی‌ها این است که با کمال صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کنند و از چنین اقداماتی بشدت پرهیز کنند.

برای بنده خدمت در کنار شما افتخار بود و امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی اش در روابط خارجی باشد. از همه شما ممنونم.»

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران 25 ماه فوریه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام، از استعفای خود از سمت وزارت امور خارجه خبر داد و نوشت:« از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم. از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала