سلبریتی ها گران شدن گوشت را بهانه خوبی برای گیاهخوار شدن می دانند +ویدئو،عکس

© Fotolia / Olviakسلبریتی ها گران شدن گوشت را بهانه خوبی برای گیاهخوار شدن می دانند +ویدئو،عکس
سلبریتی ها گران شدن گوشت را بهانه خوبی برای گیاهخوار شدن می دانند +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران “بهنوش بختیاری”، در برنامه ای تلویزیونی علاوه بر این که گران شدن گوشت را اتفاقی خوب عنوان کرد، در مورد گیاهخواری و فواید آن نیز توصیه هایی کرد

به گزارش اسپوتنیک، "بهنوش بختیاری" در اولین روز اسفند ماه در برنامه زنده «خیابان جام جم» شبکه دو صدا و سیمای "ایران" حضور پیدا کرد و در بخشی از این برنامه توصیه هایی در مورد تغذیه و گیاهخواری داشت و حتی گران شدن گوشت را دلیل خوبی برای روی آوردن به آن عنوان کرد، او گفت: «توصیه می کنم که در مورد تغذیه حواستان جمع باشد، گوشت هم کمتر بخورید. چه بهتر که گوشت گران شد چرا که چیز خیلی خوبی نیست. هیچ خانواده ای شرمنده بچه اش نباشد و بگوید که چه بهتر گوشت نمی خورید».

کاربران بسیاری با انتقاد و مقایسه صحبت های او با "رویا غفوری" به این موضوع واکنش نشان دادند.

اما به دنبال انتقادات فراوان و واکنش های کاربران درباره اظهار نظر "بهنوش بختیاری" او نیز ویدئویی را منتشر کرد که از مردم خواسته است از حرفاهایش برداشت بدی نکنند و با اتحاد در مقابل گرانی ها بایستند تا بتوان قیمت را بشکنند که کاربران بسیاری در این مورد با او هم نظر هستند و این کار را تنها راه حل می دانند. اما کاربران مخالف این پیشنهاد را تنها برای بزرگترها مناسب می بینند و عنوان می کنند که نگرانی آنها تغذیه مناسب کودکان و نوجوانان در سن رشد می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала