آزمایش لباس عملیاتی کلاشنیکوف + ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoevآزمایش لباس عملیاتی کلاشنیکوف + ویدئو
آزمایش لباس عملیاتی کلاشنیکوف + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت روسی کلاشنیکوف مجموعه لباس و ساز و برگ برای نظامیان عضو نیروهای ویژه جهت اجرای ماموریت ها در سرمای شدید و دمای بسیار پایین هوا را تهیه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، میخاییل یارین، رهبر طرح های ویژه شرکت کلاشنیکوف شخصاً لباس عملیاتی "نانوک" را مورد آزمایش قرار داده و به داخل آب یخ بسته با دمای 4 درجه زیر صفر فرو رفت.
میخاییل یارین اظهار داشت تا به حال هیچکس در دنیا از چنین لباسی استفاده نکرده و این لباس ویژه اختراع خود شرکت کلاشنیکوف است. سیستم مورد استفاده در لباس متشکل از دولایه است. لایه گرم کن و لباس عملیاتی به شکل کاپشن و شلوار.
در کاپشن حلقه ویژه ای نصب شده که امکان می دهد در صورت افتادن افراد نیروهای وِیژه به جاهای خطرناک، آنها از این جاها بیرون کشیده شوند. همچنین این لباس، نظامیان را در صورت افتادن به آبگیر ها در حالت شناور نگاه داشته و از غرق شدن آنها جلوگیری می کند.
مجموعه لباس و ساز و برگ برای نظامیان که با مشارکت وزارت دفاع روسیه طرح ریزی شده، متشکل از بیش از 40 قطعه از جمله لباس عملیاتی "نانوک"، کیسه وِیژه نجات برای دماهای بسیار پائین و کانتینرهای مخصوص برای نگهداری از وسایل و مواد پزشکی، دستگاه های مخابراتی و غذا است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала