درخشش بانوی ایرانی در مسابقات جهانی اسکی در اتریش

© Photo / IRNAدرخشش بانوی ایرانی در مسابقات جهانی اسکی در اتریش
درخشش بانوی ایرانی در مسابقات جهانی اسکی در اتریش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سمانه بیرامی باهر، عضو تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران در رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در اتریش رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران که در مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در اتریش حضور دارد، روز گذشته با درخشش "سمانه بیرامی باهه" همراه شد.
بیرامی که در مسابقات المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی پرچمدار کاروان ایران بود در این مسابقات توانست خوش بدرخشد و با 10 پله صعود رکورد جدیدی را برای خود و ایران در این مسابقات به ثبت برساند.

سمانه بیرامی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: این مسابقات بعد از مسابقات المپیک، دومین مسابقه بزرگ جهان در رشته اسکی محسوب می شود و هر دو سال یکبار برگزار می شود.
بیرامی که برای سومین بار در این مسابقات حضور پیدا کرد، افزود: در دوره قبل که در این مسابقات حضور داشتم، رکورد بانوان (رتبه 24) در اختیار من بود، اما روز گذشته با 10 پله صعود در رتبه چهاردهم دنیا قرار گرفتم.

وی ادامه داد که ورزشکاران در صورتی که در بین 10 نفر برتر قرار بگیرند به مرحله بعد صعود خواهند کرد، اما من متاسفانه نتوانستم به دور بعدی صعود کنم و در بخش آقایان " سید ستار صید" به مقام نهم دست یافت و موفق شد به مرحله بعدی راه یابد.

سمانه بیرامی با اشاره به صعود 10 پله ای خود، این اتفاق را بسیار مهم خواند و گفت: در این دوره حدود 65 کشور حضور دارند و مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و نکته قابل توجه این است که کشورهای حاضر در این مسابقات تقریبا 12 ماه در سال بر روی برف اسکی انجام می دهند و در حالی که ما تنها 2 ماه در سال امکان اسکی بر روی برف را داریم و به همین دلیل این صعود 10 پله ای می تواند اتفاق بسیار بزرگی باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала