سخنان جنجالی کارآفرینان نمونه در رسانه ملی ایران +ویدئو

© Fotolia / Karelin Dmitriyسخنان جنجالی کارآفرینان نمونه در رسانه ملی ایران +ویدئو
سخنان جنجالی کارآفرینان نمونه در رسانه ملی ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارآفرینان نمونه و موفق ایرانی در تلویزیون جنجال آفریدند!

به گزارش اسپوتنیک، چند تن از کارآفرینان نمونه و موفق در برنامه ای که اخیرا از رسانه ملی "ایران" به نام "پایش" پخش شد، صحبت هایی را ایراد کردند که حرف دل مردم بوده است و مردم نیز از آنها استقبال کردند.

در صحبت هایی که توسط این افراد مطرح شد، دولت را به علت عدم برخورد محکم با سودجویان مقصر دانستند. همچنین مقصر شرایط نابسامان اقتصادی را تا حدی مردم دانستند که بالشت نرم زیر سر مسئولین میگذارند و به آنها رای می دهند.
به گفته دکتر "نبی" مردم در چند روز گذشته در شهر "آبادان" برای خرید کالاهای تاریخ مصرف گذشته صف کشیده بودند و این ایراد است.
آنها همچنین خطاب به مردم افزودند که اگر شما مردم کالای خارجی بخرید، خائن هستید. کارآفرینان که هزاران شغل برای شما ایجاد می‌کنند سلبریتی شما هستند، این‌ها وزیر کشورتان هستند نه آن مسئولان.
همچنین آنها خطاب به مردم اعلام کردند که مردم باید حق خود را طلب کنند چرا که گوشت با قيمت ٢٨ هزار تومان وارد كشور "ایران" میشود ولی با قیمت ۱۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

بسیاری از کاربران این صحبت ها را منطقی دانستند و با آن موافق هستند. به گفته بسیاری از کاربران، اگر این نقدها سبب اصلاح حرکت مسئولین و یا حتی پاسخ گویی مسئولین شود، صداقت رسانه را تایید می کند در غیرت اینصورت سوپاپ اطمینانی برای جامعه بیش نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала