نمایش آئوروس پوتین

© Sputnik / Aleksander Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر داخل خودروی آئوروس ولادیمیر پوتین
داخل خودروی آئوروس ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نمایشگاه بین المللی تسلیحات در ابوظبی، آئوروس رئیس جمهور روسیه به نمایش گذاشته شد

به گزارش اسپوتنیک، داخل لیموزین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از چوب و چرم درست شده است.

این لیموزین در نمایشگاه بین المللی تسلیحات در ابوظبی نشان داده شد.  دو جا برای مهمانان که در عقب خودرو قرار دارد مجهز به  سیستم های «مولتی مدیا» و دو صفحه نمایش هستند. هم اکنون لیموزین در نمایشگاه هولدینگ امارات Tawazun قرار دارد که قرار است بر اساس آن یکسری مدل خودروهای لوکس  بسازند. به گفته دنیس مانتوروف در امارات متحده عربی احتمالا خودروهای چند منظوره شاسی بلند خواهند ساخت.

سرقت خودرو در زمستان با شگردی جدید +عکس - اسپوتنیک ایران
سرقت خودرو در زمستان با شگردی جدید +عکس

واژه آئوروس از کلمه «طلا به زبان یونانی- aurum» و کلمه « راشیا» تشکیل شده است. این خودرو یکی از طرح های ریاست جمهوری «کارتژ» است که اواخر سال 2012  طراحی شده است.

طراحی بیرونی Aurus Senat، شباهت بسیاری به محصولات رولزرویس دارد. طول کلی نسخه‌ استاندارد 5360 میلی‌متر است و فاصله‌ی محوری نیز 3300 میلی‌متر است.

طراحی داخلی آئوروس سنات، از برند مورد علاقه‌ی ولادمیر پوتین یعنی مرسدس‌بنز کپی برداری شده است. رودری‌ها شباهت خاصی به دیگر مدل‌ها ندارند و حاصل ذوق و خلاقیت طراح هستند. در نمای داخلی از متریال باکیفیتی مثل چوب، آلومینیوم و چرم استفاده شده تا بتواند فضای لوکس و مورد انتظار را ایجاد کند.

آئوروس، از ترکیب یک پیشرانه‌ بنزینی و یک موتور برقی استفاده می‌کند. موتور بنزینی 4.4 لیتری توئین توربو به کمک موتور الکتریکی در مجموع می‌تواند 598 اسب‌بخار قدرت در اختیار قرار دهد که از طریق یک گیربکس 9 سرعته‌ اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد. زمان سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت نیز کمتر از 6 ثانیه است.

آئوروس سنات، مجموعه ای از سیستم های مدرن شامل کنترل کروز انطباقی، سیستم هشدار برخورد، کنترل و نظارت نقاط کور، ترمز اتوماتیک اضطراری، فناوری ترمز خودکار و تشخیص برخورد با عابران پیاده را در اختیار دارد. مسافران ردیف عقب هم می‌توانند با نمایشگر اختصاصی، سیستم‌های سرگرمی و مولتی‌مدیا سرگرم شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала