انتقام ملت ایران آتشین خواهد بود

اشتراک
برخی از کشورهای منطقه بار حقارت را براثر وابستگی به غرب به جان خریده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت که پس از چهل سال از پیروزی انقلاب،امسال شاهد حضور بی‌نظیر مردم در صحنه با وجود فشار سنگین اقتصادی و عملیات روانی دشمن بودیم.

وی در ادامه گفت:«اگر گروهکی در کشور پاکستان با پول و سلاح عربستان و امارات لانه کرده و بانفوذ دادن نفراتی به کشور چنین اقدامات تروریستی انجام می‌دهد باید بداند آتش انتقام ملت ایران، دودمان آن‌ها را خواهد سوزاند.

خاطرات  جوانان انقلاب - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
خاطرات جوانان انقلاب: از ورود امام تا اشک های شاه

برخی از کشورهای منطقه بار حقارت را براثر وابستگی به غرب به جان خریده‌اند، هر چه که از انقلاب اسلامی می‌گذرد بر حجم دشمنی‌های موجود افزوده می‌شود. ملت ایران در طول تاریخ خود شکست‌ها و حقارت‌های فراوانی را تجربه کرده است که شکست‌های متوالی از روسیه و از دست دادن سرزمین‌های شمالی و شرقی، اشکال سرزمین در جنگ‌های اول و دوم جهانی و از دست دادن نیمی از جمعیت کشور در این دو جنگ از نمونه‌های شکست‌های متوالی ایران در طول 2 قرن اخیر بوده است.

 دشمن به دنبال یک شوک و پیروزی کوتاه‌مدت است اما چنین چیزی در ایران اسلامی ممکن نیست، ازآنجایی‌که دشمن از تهدیدات سرد ناامید شده امروز به تهدیدات نرم، ترور، جاسوسی، سایبری، فرهنگی و اموری مانند آن روی آورده است، اگر گروهکی در کشور پاکستان با پول و سلاح عربستان و امارات لانه کرده و بانفوذ دادن نفراتی به کشور چنین اقدامات تروریستی انجام می‌دهد باید بداند آتش انتقام ملت ایران، دودمان آن‌ها را خواهد سوزاند.

با یک نگاه اجمالی به جهان می‌توان متوجه شد که ایران در منطقه خاصی از جهان واقع‌شده و تمام کشورهای قدرتمند دنیا سودای رهبری بر جنوب غرب آسیا دارند، هر کشوری که بتواند رهبری جنوب غرب را کسب کند می‌تواند رهبری جهان را نیز به دست آورد، جنوب غرب آسیا امروز مرکز و قلب کره زمین است.

 با امنیت و ثباتی که امروز در کشور وجود دارد امکان هرگونه سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساختی در آن ممکن شده است، اگر سرمایه‌گذاری میل به سرمایه‌گذاری در ایران را ندارد به مسائل اقتصادی برگشته و این مسئله ربطی به نیروهای مسلح ندارد.

ملت ایران هر زمان که احساس کنند دشمن بخواهد از مشکلات درونی کشور به نفع خود استفاده کند با حضور حماسی و بصیرانه خود توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند، این حضور پرشور و انقلابی مردم مسئولیت‌های مسئولان را بیشتر می‌کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала