مقام ایرانی : طراحان و حامیان حمله تروریستی زاهدان اکنون در ورشو نشسته‌اند

© AFP 2023 / DIETER NAGLعراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران
عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر خارجه ایران نسبت به حمله تروریستی زاهدان واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی در واکنش به حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در نزدیکی زاهدان نوشت: حمله تروریستی در زاهدان چهره عریان تروریسم است، و شاهدی دیگر بر اینکه ایران خود قربانی تروریسم می‌باشد. طراحان و حامیان آن هم اکنون در کنفرانس ورشو نشسته‌اند تا مثلا با تروریسم در خاورمیانه مبارزه کنند! آیا جرات دارند همانجا تعهد دهند که حمایت از تروریسم را متوقف خواهند کرد؟
چرا ایران به کنفرانس ورشو دعوت نشد؟ - اسپوتنیک ایران
چرا ایران به کنفرانس ورشو دعوت نشد؟
پیشتر محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتی با اشاره به حمله انتحاری روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان نوشته بود: آیا تصادفی نیست که در همان روزی که ایران هدف ترور قرار می‌گیرد ، سیرک ورشو آغاز بکار می‌کند؟ به خصوص زمانی که دار و دسته‌ی همان تروریست‌ها در خیابان‌های ورشو برایش هورا می‌کشند و با بکارگیری ربات‌های توئیتری، از آن حمایت می‌کنند؟
وزیر خارجه ادامه داد: مقامات دولت ترامپ به دنبال مخفی کردن قانون‌گریزی های دایمی و انزوای جهانی خود پشت برگزاری یک نمایش ساختگی در ورشو هستند.
شب گذشته در جاده خاش-زاهدان و در حمله‌ای انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، 27 نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала