وزیر اطلاعات ایران: ۷ داعشی دستگیر شدند

© Flickr / Global Panoramaوزیر اطلاعات ایران: ۷ داعشی دستگیر شدند
وزیر اطلاعات ایران: ۷ داعشی دستگیر شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شب ۱۹ بهمن گروهی ۷ نفره مرتبط با داعش که برنامه‌هایی داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات ایران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما با هوشیاری و اشراف فراگیر، اقدامات ضد امنیتی دشمنان را یکی پس از دیگری شناسایی کردیم و شب 19 بهمن گروهی 7 نفره مرتبط با داعش (گروه ممنوعه در روسیه) که برنامه‌هایی داشتند شناسایی و دستگیر شدند. 

کودتای داعش علیه ابوبکر بغدادی - اسپوتنیک ایران
کودتای داعش علیه ابوبکر بغدادی

تیم‌های متعدد دیگری هم بازداشت شدند و تاکنون موفقیتی نداشتند، امیدوارم تا پایان دهه فجر، پس از آن و تا پایان سال و سال‌های آینده با کمک نیروهای مختلف در کشور بتوانیم امنیت و​ آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم تا آنان بتوانند به برکت انقلاب از آرامش برخوردار باشند.

وی در پایان ضمن اشاره به موفقیت های ایران در عرصه موشکی گفت، اکنون از موشک‌هایی که در وزارت دفاع و دیگر نیروهای مسلح تولید شده است، برای پرتاب ماهواره‌ها نیز استفاده می‌شود که نویدبخش فضای دیگری در عرصه علمی کشور است.

گفتنی است، در طی هفته گذشته در واشنگتن دیدار وزرای امور خارجه ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش برگزار شد. آمریکا چهار مسئله مهم را در دستور کار ائتلاف قرار داده است. اولا ادعای آزادی کامل عراق و سوریه از داعش و همچنین بحث و بررسی راه های تضمین پیروزی دائمی بر تروریست ها. ثانیا تایید همکاری با دولت جدید عراق. سوم طراحی نقشه ای برای سال ۲۰۱۹ به منظور حمایت از فشار بر داعش و در آخر اهمیت این موضوع که داعش مسئولیت جنایات خود را بپذیرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала