به زودی عیدی کارمندان ایرانی واریز می شود

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIبه زودی عیدی کارمندان ایرانی واریز می شود
به زودی عیدی کارمندان ایرانی واریز می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قبل از ۲۲ بهمن، کارمندان دولت عيدي خود را دريافت مي کنند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از جام جم، رئيس سازمان برنامه و بودجه ايران اقاي محمدباقر نوبخت گفت: پیش تر قرار بود عیدی کارمندان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان، لشکری و کشوری، به همراه قوه قضاییه و قوه مقننه در انتهای بهمن با حقوق بهمن ماه پرداخت خواهد شد؛ اما اکنون قرار است که قبل از ۲۲ بهمن، یک میلیون تومان عیدی را به حساب همه کارمندانی که مشمول هستند، واریز کنیم. 

بودجه سال 98 ایران - اسپوتنیک ایران
بودجه سال 98 ایران

وی درباره بودجه اظهار داشت: کار بودجه ٩٨، در کمیسیون تلفیق در مراحل پایانی است؛ البته اندکی سقف بودجه افزایش یافته است.

نوبخت یادآور شد: امیدوارم زمینه های اجرای برنامه اصلاح ساختار مالی کشور فراهم شود؛ البته با همه سختی هایی که از نظر مسائل مالی وجود دارد، طوری برنامه ریزی شده که بتوانیم تا پایان سال، همه تعهدات را انجام دهیم.

گفتني است، پیش از این رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است. وی ادامه داد: در بودجه سال 97، حدود 300 هزار میلیارد تومان منابع مربوط به بودجه های جاری است. پیش بینی دولت این است که حقوق و دستمزد در سال 98، بیست درصد افزایش یابد. انتظار ما از دولت این است که خروجی کار به گونه ای باشد که بخشی از قدرت خرید مردم از طریق افزایش حقوق در سال 98 جبران شود. وی اضافه کرد: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر باشد اما فعلا نمی توانیم عدد دقیقی را اعلام کنیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала