تدارک صحنه سازی در ادلب برای متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر تدارک صحنه سازی در ادلب برای متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی
تدارک صحنه سازی در ادلب برای متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح شیمیایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد "کلاه سفیدها" در چند بیمارستان شهر ادلب سوریه وسایلی برای صحنه سازی استفاده دمشق از سلاح شیمیایی آماده کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه گفت مسکو به این خاطر نگران است چون تروریست ها به تلاش های خود برای صحنه سازی استفاده از سلاح شیمیایی علیه افراد غیر نظامی در سوریه ادامه می دهند.
خانم زاخاروا افزود طبق اطلاعات موجود گروهی از فعالان عضو سازمان منحوس باصطلاح انسان دوست کلاه سفید ها در چند بیمارستان شهر ادلب سوریه وسایل لازم برای فیلم برداری چنین دسایسی آماده کرده اند.

درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین آنها داعش و جبهه النصره هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала