دستمزد گزینه های جانشینی کی روش

© Flickr / power axleدستمزد گزینه های احتمالی جانشینی کی روش
دستمزد گزینه های احتمالی جانشینی کی روش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از پایان همکاری هشت ساله کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران اسامی مربیانی به مراتب گرانقمیت تر از او به گوش می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا و در برابر ژاپن، داستان 8 ساله همکاری کارلوس کی روش پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید.

اشک‌های کی روش هنگام خداحافظی با ملی پوشان ایران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشک‌های کی روش هنگام خداحافظی با ملی پوشان ایران + ویدئو
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش ایران با انتشار پیامی در توئیتر از مربیان بزرگی به عنوان گزینه های جانشینی کی روش در تیم ملی ایران نام برد که به مراتب دستمزد بالاتری نسبت به کارلوس کی روش دارند. 

زیدان، مورینیو و کلیزمن که ساعتی بعد اروه رنارد و روژه بلان هم به آن‌ها اضافه شد، مریبانی هستند که از آنها برای جانشینی کارلوس کی روش از آنها نام برده می شود. اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش با مطرح کردن این اسامی، رسانه‌ها و هواداران فوتبال را فعلا سرگرم کرده تا به موقع سرمربی مدنظر خودشان را معرفی کنند.

اما نکته قابل توجه اینحاست که فدراسیون فوتبال ایران دستمزد 1.4 میلیون یورویی کارلوس کی روش پرتغالی را بارها با تاخیر پرداخت کرده اند، اما اکنون از مریبانی نام می برند که دستمزد آنها دست کم 10 برابر کی روش است. 

ژوره مورینیو در منچستریونایتد سالیانه 16 میلیون یورو دستمزد می‌گرفت یعنی حدود 224 میلیارد تومان در سال و زیدان که رقم درستمزدش در اروپا سالی 10 میلیون یورو است که سالی 140 میلیارد تومان می‌شود.

حال باید دید مسئولان ورزش و فدارسیون فوتیال ایران چه کسی را به عنوان جانشین کارلوس کی روش انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است که کارلوس کی روش، پس از 8 سال که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، صبح امروز ایران ترک کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала