فاز خنده با قلیان +عکس

© Sputnik / Ekaterina Solovyovaفاز خنده با قلیان +عکس
فاز خنده با قلیان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر پس از کشیدن قلیان نتوانستید جلوی خنده خود را بگیرید، تعجب نکنید!

به گزارش اسپوتنیک، رئیس انجمن پزشکان "ایران" طی هشداری اعلام کرد که در بعضی از مکان ها، مواد مخدر "گل" به توتون قلیان برای ایجاد شادی اضافه می کنند.

بنابراین بر طبق این ادعا، اگر در مکانی قلیان استعمال کردید و خنده شما بند نیامد، تعجب نکنید چرا که به غیر از توتون از مواد مخدر نیز در آن استفاده شده است. همین امر سبب استقبال بیشتر افراد و مخصوصا جوان ها از قلیان شده است. همچنین قلیان سبب شیوع سرطان های مختلفی مانند دهان، شش و ریه خواهد شد.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که مدت طولانی قلیان مصرف می کردند اما آن را بعلت عوارض زیاد کنار گذاشتند. به گفته این دسته از کاربران، از اینکه مدت طولانی قلیان مصرف می کردند در حالی که لذت خاصی هم نداشت، پشیمان هستند. آنها معتقدند که استعمال قلیان در "ایران" روز به روز بیشتر می شود و این به این علت است که افراد از ضررهای آن اطلاع کافی ندارند. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که در گذشته افراد برای استعمال دود تریاک خالص می کشیدند و سال ها عمر می کردند اما در حال حاضر بعلت شیوع مواد مخدر صنعتی و شیمیایی شاهد بیماری های مختلف افراد هستیم. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که نه تنها پس از کشیدن قلیان شاد نمی شوند بلکه احساس افسردگی نیز می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала