واکنش کاربران به پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل چین +عکس

© AFP 2023 / Atta Kenareواکنش کاربران به پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل چین +عکس
واکنش کاربران به پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل چین +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتقام "ایران" از خودروهای بنجل چینی!

به گزارش اسپوتنیک، پیروزی تیم فوتبال "ایران" مقابل تیم "چین" و همچنین رفتارهای بازیکنان تیم فوتبال "ایران" با واکنش های بسیاری از سوی کاربران همراه بود.
اولین واکنش مربوط به صحبت سرمربی تیم ملی "ایران" در مورد "چین" بود. "کارلوس کی روش" عنوان کرد که امیدواریم با این پیروزی توانسته باشیم تا حدی انتقام مردم "ایران" را از خودروهای بنجل چینی گرفته باشیم.


بسیاری از کاربران از این صحبت "کی روش" استقبال کرده و معتقدند که با این پیروزی "ایران" توانست علاوه بر اثبات خود، انتقامش را از "چین" به علت خودروها و اجناس چینی بگیرد.
واکنش بعدی کاربران به حرکت جنجالی "سردار آزمون" پس از به ثمر رساندن گل بود. او رو به دوربین انگشت خود را مقابل بینی خود به علامت سکوت و یا هیس گرفت. خود او پس از بازی عنوان کرد که مخاطب هیس گفتن او افرادی بودند که نسبت به او حسادت می کردند، از بازی او ایراد می گرفتند و حرفهای زیادی به او زدند.

بسیاری از کاربران معتقدند که این حرکت "سردار آزمون" کمی بچه گانه بوده است و کسی که در تیم ملی فوتبال توپ می زند باید مناعت طبع بالاتری داشته باشد. به گفته این دسته از کاربران، بیشتر طرفداران فوتبال به این بازیکن احترام گذاشته و اورا افتخار "ایران" می دانند اما او با این حرکات، خود را در مقابل طرفداران خود کوچک می کند.
عده ای از کاربران عنوان کردند که گل "سردار آزمون" به تیم "چین" سبب شد تا دیگر افرادی که به او توهین کرده بودند مجالی نیابند تا دوباره به او اهانت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала