سناتور "سندرز" کاندیدای ریاست جمهوری 2020 آمریکا

© REUTERS / Mike Segarسناتور "سندرز" کاندیدای ریاست جمهوری 2020 آمریکا
سناتور سندرز کاندیدای ریاست جمهوری 2020 آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سناتور برجسته حزب دموکرات آمریکا در رقابت های انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور شرکت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از یاهو؛ برنی سندرز، سناتور حزب دموکرات آمریکا در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 حضور می یابد.
این سیاستمدار آمریکا در آینده نزدیک تصمیم خود را در این باره اعلام خواهد کرد.
منابع نزدیک به سناتور سندرز اعلام کردند انتظار می‌رود که سندرز نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کند. یکی از منابع اعلام کرد سندرز که پیش از این در انتخابات 2016 در رقابت با هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات، ناکام ماند، بر اساس نظرسنجی‌ها در فهرست نامزد‌های برجسته احتمالی حزب دموکرات خواهد بود.
نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که محبوبیت این سناتور دموکرات در میان رای دهندگان نسبت به سال 2016 که با او سیاست های او آشنایی کمتری داشتند، افزایش یافته است. ستاد سندرز این گزارش‌ها را تایید نکرد و مشاور ارشد سندرز، در صفحه توییتر خود نوشت: هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.
برنی سندرز از جمله منتقدان سرسخت دونالد ترامپ و سیاست‌های اوست. وی چند روز پیش در یک سخنرانی به مناسبت روز «مارتین لوتر کینگ جونیور» رهبر جنبش مدنی سیاهپوستان آمریکا به انتقاد از ترامپ پرداخت و او را یک نژادپرست خواند. او پیش از این هم دونالد ترامپ را یک دروغگو خوانده و گفته بود وی یک الگوی وحشتناک برای فرزندان ما خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала