تیراندازی به خودروی پلیس در خوزستان 2 کشته برجای گذاشت

© AP Photo / Ebrahim Norooziتیراندازی به خودروی نیروی انتظامی در خوزستان
تیراندازی به خودروی نیروی انتظامی در خوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیراندازی افراد ناشناس به خودروی نیروی انتظامی در سربندر، منجر به کشته شدن دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محسن بیرانوند، فرماندرا شهرستان ماهشهر گفت: ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (شنبه، ششم بهمن ماه) در خیابان اصلی سربندر یک خودرو ناشناس، به خودروی نیروی انتظامی شهرستان که در حال گشت زنی بود، حمله می‌کند و سرنشینان این خودرو را به رگبار می‌بندد.

براساس این گزارش در پی این حمله، دو سرنشین خودروی نیروی انتظامی که یک نفر از آنها نیروی کادر و دیگری سرباز بودند، کشته شدند.

فرماندار شهرستان ماهشهر تصریح کرد: مراتب و شناسایی عاملان این حمله در دست بررسی است و در صورت نیاز جزئیات بیشتری از این حمله منتشر خواهد شد.

بیرانوند خاطرنشان کرد: موضوع اینکه حمله توسط عوامل و گروهک‌های تروریستی اتفاق افتاده است یا خیر توسط عوامل اطلاعاتی در دست بررسی است و هنوز جزئیات و اطلاعات دقیقی از این موضوع در اختیار من نیست.

پس از اوقوع این حادثه، علی حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز گفت: یک تیم از استان برای بررسی و شناسایی عوامل این حمله به شهرستان سربندر اعزام شده است و اکنون تروریستی بودن حمله در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: موضوع این حمله توسط عوامل امنیتی در دست بررسی است و به محض مشخص شدن جزئیات بیشتر این حمله، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала