تغییرات در نظام پرداخت ایران

© Sputnik / Pouya Mamaghaniتغییرات در نظام پرداخت ایران
تغییرات در نظام پرداخت ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس بانک مرکزی ایران از تغییرات مثبت در نظام پرداخت این کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران از تغییرات مثبت در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی ایران در حساب اینستاگرامی خود با اشاره به این خبر نوشت: در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکز، آنچه که بیشتر در رسانه‌ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود. اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح‌هایی زیربنایی برای توسعه زیرساختهای بانکی به اجرا درآمده‌اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، علی الخصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارت آپ‌ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود. نگاه کاربردی به فناوری و کاربرد درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است.

همتی همچنین در ادامه می‌نویسد: به یاری خداوند متعال مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو تغییرات مثبتی را در حوزه خودکار سازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید. هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، خصوصا از بابت کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن‌تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала