توصیه نتانیاهو به سردار سلیمانی

© AP Photo / Sebastian Scheinerتوصیه نتانیاهو به سردار سلیمانی
توصیه نتانیاهو به سردار سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل امروز به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توصیه کرد به جای تهدید اسرائیل به حملات موشکی، به وضع پایگاه های جمهوری اسلامی در سوریه رسیدگی کند.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر اسرائیل در فیسبوک نوشت:" فرمانده نیروی قدس تهدید می کند با حمله موشکی در خاک اسرائیل نتانیاهو را ساقط کند. بگذار سلیمانی به جای دخالت در انتخابات اسرائیل ، ، به وضع پایگاه هایی رسیدگی کند که می خواهد در سوریه بسازد. تا موقعی که من نخست وزیر باشم، به مبارزه با این پایگاه ها ادامه خواهیم داد".
قاسم سلیمانی موضوع سخنان فرمانده اسرائیل - اسپوتنیک ایران
قاسم سلیمانی موضوع سخنان فرمانده اسرائیل
روز 20 ژانویه خبرگزاری سانا کرد نیروی دفاع هوایی سوریه یک حمله هوائی نیروی هوایی اسرائیل به فرودگاه بین المللی در جنوب شرقی دمشق را دفع کرده است.
به گزارش مرکز ملی مدیریت دفاع فدراسیون روسیه، سیستم های موشکی ضد هوایی پانتسیر و بوک در طی حمله هوایی نیروی هوایی اسرائیل به فرودگاه دمشق، تعدادی از موشک های این کشور را منهدم نمودند.
گزارش شده است که 20 ژانویه در ساعت 13:32 چهار هواپیما F-16 نیروی هوایی اسرائیل از دریای مدیترانه با موشک‌های هدایت شونده به سوریه و به ویژه فرودگاه بین المللی دووالی در جنوب شرقی دمشق حمله نمودند.
دیرتر تعداد موشک ها و بمب های هوایی منهدم شده را 30 فروند اعلام کرده و افزود در نتیجه این حمله 4 نظامی سوری کشته و 6 نفر زخمی شده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала