بازدارندگی کارآمد ایران مانعی برای درگیری نظامی

© AP Photo / Ebrahim Norooziبازدارندگی کارآمد ایران مانعی برای درگیری نظامی
بازدارندگی کارآمد ایران مانعی برای درگیری نظامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بیان داشت: بازدارندگی دفاعی کارآمد و هراس دشمن از تلفات باعث شده درگیری نظامی نداشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: آمریکایی‌ها ۷ هزار میلیارد دلار در سوریه و عراق هزینه کردند و هیچ دستاوردی به دست نیاوردند.
وی خاطر نشان کرد که دشمن با انجام نفوذ و تأثیرگذاری بر ذهن مدیران و نیز ایجاد تغییر در برنامه‌ها و طرح‌های بخش‌های مختلف کشور در تلاش است تا مسیر و رویکرد انقلابی جامعه ما را تغییر دهد، آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی‌هایی را علیه کشور ما دارند و عمدتا بخش‌های فرهنگی و اجتماعی را هدف قرار داده‌اند، هر چند در برخی موضوعات غیر فرهنگی هم تلاش دارند تا نظام اسلامی ما را دچار خدشه و آسیب کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنها با پمپاژ خبری و برنامه‌سازی و بکارگیری راهبردهای مختلف تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی را ناهماهنگ و مسئولان را نسبت به مشکلات معیشتی مردم بی‌توجه جلوه دهند که این نیز جزو خطوط تبلیغاتی دشمن است؛ امروز پمپاژ ناامیدی به شدت از جانب دشمن انجام می‌پذیرد.
وی ادامه داد: آمریکا در دوره فعلی حاکمیتی خود هزینه تمام این‌گونه اقدامات را در جهان به سمت صفر میل داد، اما بودجه این کار در وزارت خارجه آمریکا که حدود 200 میلیون دلار بود، برای سال 2019 به 450 میلیون دلار افزایش پیدا کرد و این یکی از بودجه‌هایی است که برای کار بر روی ایران اختصاص دارد.
سرلشکر باقری بیان داشت: اگر آمریکایی‌ها 7 هزار میلیارد دلار در سوریه و عراق هزینه کردند و هیچ دستاوردی به دست نیاوردند، میزان هزینه کرد ما، بسیار اندک و ناچیز بود و همت، جهاد، تلاش، فکر، مدیریت و هدایت این نتایج و دستاوردهای مهم و راهبردی را رقم زد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала