پیشنهاد ترامپ برای عدم تعطیلی دولت آمریکا

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد ترامپ برای تعطیلی دولت آمریکا
پیشنهاد ترامپ برای تعطیلی دولت آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور امریکا، پیشنهاد جدید خود را برای حل بحران تعطیلی بخش‌های دولت و دیوار مرزهای جنوبی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، صبح روز یکشنبه پیشنهادش را برای حل بحران تعطیلی بخش‌های دولت و دیوار مرزهای جنوبی ارائه کرد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا که در کاخ سفید پیشنهاد کرد در ازای تأمین بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار حائل در مرزهای جنوبی با مکزیک، با تمدید برنامه موسوم به "داکا" برای محافظت از مهاجرانی که در کودکی در امریکا به دنیا آمده‌اند موافقت خواهد کرد.
وی گفت: متاسفانه نظام مهاجرتی ما به شدت از هم پاشیده است. در طول سالهای طولانی بسیاری از روسای جمهور ما به این مسئله توجه نکرده اند. نوعی بحران انسانی در مرزهای جنوبی ما در جریان است. هزاران کودک در مرزهای جنوبی ما هدف سوء استفاده شبکه های قاچاق انسان قرار می‌گیرند.
از جمله مخالفان این طرح، خانم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان امریکا پیش از سخنرانی ترامپ اعلام کرد که این سخنرانی، پیشنهاد جدیدی به همراه ندارد و ترامپ همچنان بر خواسته های غیر منطقی خود تاکید می‌کند.
شایان ذکر است تعطیلی دولت امریکا به دلیل عدم توافق ترامپ با کنگره درباره بودجه حدود 6 میلیارد دلاری مورد درخواست ترامپ برای اتمام ساخت دیوار مرزی میان این کشور با مکزیک وارد چهارمین هفته خود شده است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала