چالش عکس امروز و ده سال پیش +عکس

© Fotolia / dimitriyچالش عکس امروز و ده سال پیش +عکس
چالش عکس امروز و ده سال پیش +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چالش ده سال قبل، یکی دیگر از چالش های جالب و پرمفهوم به راه افتاده در بین کاربران شبکه های اجتماعی با یادآوری نکات بسیار با ارزش می باشد

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی در شبکه های اجتماعی چالشی به راه افتاده است که کاربران عکس هایی از ده سال پیش خود منتشر می کنند. غالب کاربران با این چالش همراه شده اند و تصاویری از خود منتشر کرده اند.

برخی از کاربران نیز با نگاه طنزآمیز تعدادی از عکس های سلبریتی ها را که به هیچ عنوان تغییری نکرده بودند و یا تغییر تعجب برانگیز داشته اند را به اشتراک گذاشتند.


در این بین کاربرانی نیز تبعیض جنسیتی، کودکان کار، شرایط زندگی و وضعیت اجتماعی، محیط زیست، رهبران، سلبریتی ها، جای خالی بسیاری از شخصیت ها و موارد بسیار دیگری را به چالش کشیده اند.

این کاربران با هشتگ های مختلف به نوعی اعتراض خود را عنوان می کنند.


در مورد چالش عکس های ده سال قبل بسیاری از کاربران بر این نظر هستند که کیفیت عکس یکی از گزینه های با اهمیت آن زمان بوده است در حالی که امروزه علاوه بر کیفیت عکس موارد دیگری نیز در نظر گرفته می شود.

همچنین چهره بیشتر افراد در این عکس ها در مقایسه با عکس های قدیمی بسیار زیباتر و جوان تر به نظر می رسند و دلیل آن توجه بیشتر مردم به ورزش، سلامتی، شادابی و زیبایی می باشد که خود از اهمیت بسزایی برخوردار است و این اراده آدم ها را نشان می دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала