جنجال حضور شاتل آمریکایی در تهران +عکس

© Flickr / NASA Johnsonجنجال حضور شاتل آمریکایی در تهران +عکس
جنجال حضور شاتل آمریکایی در تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنر شاتل آمریکایی برای تقدیر از شهدای هسته ای ایران!

به گزارش اسپوتنیک، در بنری که جدیداً از آن در "ولیعصر تهران" رونمایی شد، تصویری از شاتل آمریکایی به چشم میخورد که شهدای هسته ای و اندیشمندان ایرانی در حال توضیح آن هستند. این اشتباه سبب واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی شده است.


گفته شده است که سازمان فضایی ایران که از این طرح بی اطلاع بوده و متوجه این اشتباه شده است، درصدد تغییر هر چه سریعتر این طرح شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این دسته اشتباهات مانند اشتباه سربازان صهیونیسم، در اثر بی تجربگی و یا نالایق بودن افرادی است که در راس امور اینچنینی هستند.
به گفته بسیاری از کاربران، اگر فرد طراح یا شخص نظارت کننده یکبار شاتل آمریکایی را دیده بود، متوجه حضور اشتباه آن در طرح می شد.
عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که شاید این دسته از اشتباهات، در اثر دست کم گرفتن شعور و یا توجه مخاطب به طرح به وجود می آید.
عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که علاوه بر اشتباه فاحش به وجود آمده، حضور کمرنگ زنان در این بنر نیز از جمله انتقادات وارد بر آن است. به گفته بسیاری از کاربران، زنان و خانواده های شهدای هسته ای، نقشی کمتر از آنها در پیشبرد اهداف هسته ای "ایران" نداشتند و باید در این بنر توجه بیشتری به آنها می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала