واکنش فرمانده سپاه ایران به اظهارات نتانیاهو

© AP Photo / Ebrahim Norooziواکنش فرمانده سپاه ایران به اظهارات نتانیاهو
واکنش فرمانده سپاه ایران به اظهارات نتانیاهو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران به اظهارات اخیر نخست وزیر اسرائیل واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را سریعاً از سوریه خارج نکند، اسراییل به حملات خود علیه مواضع ایران ادامه خواهد داد، واکنش نشان داد.

نتانیاهو: ایران دروغ می گوید که عملیات پرتاب ماهواره موفق نبوده - اسپوتنیک ایران
نتانیاهو: ایران دروغ می گوید که عملیات پرتاب ماهواره موفق نبوده

وی در این خصوص گفت: هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی را که برای آموزش و توانمندسازی مبارزین مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم حفظ خواهیم کرد.
فرمانده سپاه همچنین در ادامه افزود: مطمئن باشید این تهدید مضحک شما را هیچ به‌حساب نمی‌آوریم؛ بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می‌کنیم، حکمتی بزرگ در آن نهفته است. فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید! بترسید از روزی که موشک‌های نقطه‌زن ایران غرش‌کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون‌های به‌ناحق‌ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد.
گفتنی است این اظهارات فرمانده سپاه ایران در واکنش به سخنان نخست وزیر اسرائیل است که پیش از این گفته بود: من به شما می‌گویم سریعتر از سوریه خارج شوید. ما حملاتمان را متوقف نخواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала