نظامیان روسیه بسیار حرفه ای هستند

© REUTERS / U.S. Navy/Mass Communication Specialist 2nd Class Z.A. Landersناوگان آمریکایی
ناوگان آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان روسیه در دیدارها با همکاران آمریکایی خود در آبهای بین المللی و حریم هوایی اروپا فوق العاده حرفه ای عمل می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه «دفنس نیوز»، لیزا فرانچتی فرمانده ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا اعلام نمود که نظامیان روسیه در دیدارها با همکاران آمریکایی خود در آبهای بین المللی و حریم هوایی اروپا فوق العاده حرفه ای عمل می کنند.

وی گفت:«من مدت 10 ماه است که به عنوان فرمانده در اینجا انجام وظیفه می کنم. ما از این امکان  برخورداریم تا ببینیم نظامیان روسیه در دریاهای بالتیک، مدیترانه و سیاه چگونه فعالیت می کنند. آنها بطور خیلی حرفه ای انجام وظیفه می کنند. طی سال گذشته، فقط یک تعامل را می توانیم غیرحرفه ای بنامیم که با پرواز هواپیماها در ارتباط بود.

ما در آبهای بین المللی حضور داریم. نظامیان روسیه نیز در آبهای بین المللی فعالیت می کنند. من امیدوارم که نیروهای ما و روسیه بطور حرفه ای و بی خطر به انجام وظایف خود ادامه بدهند. تمام نیروهای دریایی موظف هستند حرفه ای عمل کنند».

ناوگان ششم آمریکا بیشتر در دریای مدیترانه حضور دارد، اما کشتی های این ناوگان بطور منظم وارد آبهای دریای سیاه و بالتیک می شوند. کشتی های نظامی روسیه بطور دائمی در بخش شرقی دریای مدیترانه حضور دارند.

کشتی ها و هواپیماها و پهپادهای آمریکا و متحدان آن در ناتو در سالهای اخیر، بطور منظم به انجام عملیات شناسایی در سواحل روسیه می پردازند. در بعضی موارد نزدیک شدن هواپیما ها رخ داد که آمریکا آن را خطرناک نامید.

پس از الحاق کریمه به روسیه و درگیری در دونباس، وزارت دفاع آمریکا بر اساس قانونی همکاری با نظامیان روسیه را ممنوع کرد. تنها کانال ارتباطی، تماس ها در سطح روسای ستادها و نظامیان در سوریه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала