شایعه ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) با رها اعتمادی +عکس، ویدئو

© Flickr / Fibonacci Blueشایعه ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) با رها اعتمادی +عکس، ویدئو
شایعه ازدواج فائقه آتشین (گوگوش) با رها اعتمادی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر جنجالی ازدواج گوگوش و رها اعتمادی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که با تکذیب و واکنش آنها به این شایعه خاتمه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار اخبار مربوط به ازدواج "فائقه آتشین" با نام هنری گوگوش، هنرپیشه و خواننده ۶۸ ساله ایرانی با "رها اعتمادی"، شاعر و مجری ۳۴ ساله در صفحات مجازی بسیار خبرساز و جنجالی شده است.


گوگوش پیش از این چهار بار به صورت رسمی ازدواج کرده است که همسران وی عبارتند از: محمود قربانی، بهروز وثقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی. او تنها یک پسر به نام کامبیز دارد.
همچنان که خبر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه است، گوگوش و رها اعتمادی به این شایعه ها واکنش نشان دادند و این خبر را تکذیب کردند.


تعدادی از کاربران معتقدند زمینه ی اصلی این شایعه را سوءاستفاده برخی از افراد از عکس های دو نفره این دو می دانند که بیشتر به دلیل ارتباط کاری که باهم دارند، می گیرند. این کاربران بر این نظر هستند که همیشه افرادی وجود دارد که برای تخریب شخصیت دیگران هیچ گاه بیکار نمی شینند و شایعه پراکنی می کنند.


کاربران بی شماری نیز معتقدند ضمن این که این مسئله کاملا شخصی می باشد و نیاز به اجازه دیگران ندارد، هیچ گاه نباید کسی در مسائل خصوصی دیگران اظهار نظر داشته باشد و دخالت کند. البته تعداد زیادی از کاربران بر این نظر هستند که بدون تردید غالب ایرانی ها، همه را بدون آگاهی قضاوت و داوری می کنند اما مردم حق دارند که در مورد زندگی سلبریتی هایشان اظهار نظر کنند.
تعدادی از کاربران نیز با نگاه طنز تصاویر و جملات طنزآمیزی را در صفحاتشان به اشتراک گذاشتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала