آیا اسماعیل بخشی کمونیست است؟

© AP Photo / Vahid Salemiآیا اسماعیل بخشی کمونیست است؟
آیا اسماعیل بخشی کمونیست است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران مدعی شد که فیلمی از اسماعیل بخشی دیده که او اعتراف به وابستگی به حزب کمونیست می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با پخش فیلم اعترافات اسماعیل بخشی و توضیحات وزیر این نتیجه حاصل شد که بخشی شکنجه نشده است. 
پیشتر نیز سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته بود طبق توضیحات وزیر اطلاعات به هیچ وجه اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه شکنجه نشده است.
به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات و همکارانش برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوران بازداشت برگزار شد.
وی افزود: وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.
نجفی افزود: وزیر اطلاعات تاکید کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت و در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.
به گفته وی، در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی تاکید کرد.
سماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه است که در جریان اعتراضات کارگران بازداشت شد و اخیرا در صفحه شخصی خود پستی درباره شکنجه در دوران بازداشتش و شنود تماس‌های تلفنی شخصی خود منتشر کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала