پیام تبریک سال نو، ولادیمیر پوتین به مردم روسیه

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время новогоднего обращения к россиянам в канун 2019 года
Президент РФ Владимир Путин во время новогоднего обращения к россиянам в канун 2019 года - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هر سال در 31 دسامبر، 5 دقیقه قبل از ساعت تحویل سال نو، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیام تبریک سال نو را به ساکنان روسیه اعلام می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سخنرانی قبل از سال نو به مرور سال گذشته نپرداخت و به جای آن به ساکنین روسیه اتحاد را یادآوری کرد و سال جدید را همراه با امیدها، آرزوها، مهربانی ها و دوستی ها را آرزو کرد:

"شهروندان عزیز روسیه! دوستان عزیز! زمان به لحظه تحویل سال نو 2019 نزدیک می شود. پر از نگرانی دسامبر، زمانی که ما عجله می کنیم تا کارهای فوری را تکمیل کنیم، برای آینده برنامه ریزی می کنیم و البته برای تعطیلات. اکنون ما منتظر سال نو با اضطراب و امید هستیم. ما چشم های مشتاق نوزادان را می بینیم، ما احساس می کنیم که والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شاد هستند، اگر تمام خانواده در حال حاضر با هم باشند، قلب آنها با احساس و توجه گرم می شود. و به شما یادآوری می کنم که این جادوی سال نو است. و باعث می شود روح ما سخاوتمندتر شود. این حس هم در تعطیلات و هم در روزهای هفته با ما است و از کسانی که به کمک نیاز دارند، تنها یا بیمار هستند حمایت می کنیم. ببینید بدبختی برای دیگران در واقع وجود ندارد و رحمت همیشه به خوبی پاسخ می دهد و شادی و مشارکت را پدید می آورد.

دوستان عزیز، هر یک از ما انتظاراتی داریم. اما به طور کلی، همه ما می خواهیم که بستگان ما سالم باشند، در خانه توافق باشد تا کودکان شاد باشند، زندگی آرام باشد، و آرزوها و حتی صمیمی ترین آنها باید انجام شود. شب سال نو — همانند دوران کودکی، همه ما خواسته هایمان را آرزو می کنیم، منتظر شانس و موفقیت می مانیم پس بگذارید که آنها محقق شوند. اما با این وجود، ما مطمئنا می دانیم که می توانیم برای خودمان، برای خانواده مان، برای کشور خودمان و تنها با تلاش های خودمان، کار مشترک و هماهنگ، بهترین را بدست آوریم. ما باید مشکلات زیادی را حل کنیم — در اقتصاد، علم و فناوری، در مراقبت های بهداشتی، آموزش و پرورش و فرهنگ. و مهمتر از همه — گام به گام برای رسیدن به افزایش رفاه و کیفیت زندگی. به طوری که همه شهروندان روسیه، هر کدام از ما، در سال آینده تغییری را برای بهتر شدن احساس کنیم. ما می توانیم این کار را تنها با کمک همدیگر انجام دهیم. ما هرگز دستیار نداشته و هیچ وقت نخواهیم داشت. بنابراین برای ما مهم است که منسجم، متحد و قوی باشیم. اجازه دهید که دوستی و امیدهای خوب که اکنون ما را متحد می کنند در آینده نیز ما را در کارها و دستیابی به اهداف مشترک همراهی کنند.

دوستان عزیز! ما فقط چند ثانیه از سال نو 2019 فاصله داریم. بیاید برای کسانی که نزدیک ما هستند آرزوی خوشبختی کنیم و به کسانی که عزیزان ما هستند گرم ترین کلمات را بگوییم. از والدین خود تشکر کنیم و فرزندان را محکم در آغوش بگیریم و بغل کنیم. قلب های خود را نسبت به یکدیگر باز کنیم. وقتی که میلیون ها نفر اینگونه رفتار کنند از این احساسات روشن، جهان با عشق و اعتماد پر می شود. من صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت و شادی می کنم. و برای کشور ما، روسیه عزیز ما، موفقیت و رفاه آرزو می کنم. سال نو مبارک سال 2019 را به شما تبریک می گویم!"

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала