هوش مصنوعی: پیشبینی مسئول آی بی ام

© Depositphotos.com / AndrewLozovyiهوش مصنوعی: پیشبینی مسئول آی بی ام
هوش مصنوعی: پیشبینی مسئول آی بی ام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، داريو گيل، مدير عامل IBM آی بی ام ، پیشبینی خود را از در مورد هوش مصنوعی در میان گذاشت.

او وعده داده است که تکنولوژی ارزان تر، قابل دسترس تر و کارآمدتر خواهد بود. تعداد راه حل‌ها بیشتر خواهد بود. داریو گیل پیش بینی می کند: "ما دموکراتیزه کردن فزاینده هوش مصنوعی را خواهیم دید. مهمتر از همه، استقرار چنین سیستم هایی تسهیل خواهد شد. در سال آینده، مردم می توانند "نه تنها هوش مصنوعی دقیق، بلکه چنان هوشی را که به آن می توانند اعتماد داشت انتظار داشته باشند."

روبات های هوشمند، محافظ مرزهای روسیه می شوند - اسپوتنیک ایران
روبات های هوشمند، محافظ مرزهای روسیه می شوند
گیل گفت: با توسعه روش های یادگیری ماشین، جهان می تواند فرصت های جدیدی را که قبل از آن در فکر آن نبود، دریافت کند. اکنون ما شریکی داریم که دانش ما را گسترش داده و به استدلال و تصمیم گیری کمک می کند.


به گزارش فرچون، آی بی ام یک سیستم هوش مصنوعی ایجاد کرده است که می تواند در زمان واقعی بحث کند. این سیستم می‌تواند 10 دقیقه محتوای منطقی در مورد موضوع بیان شده توسط حریف را ارائه دهد. سپس هوش مصنوعی به شخص گوش فرا می دهد، درک می‌کند و دلایل خود را می گوید.

گیل اصرار دارد که هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از نیروی کار تبدیل شود و به کارگران در حل مشکلات پیچیده کمک کند. مقادیر هنگفتی از داده‌ها و اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت های بزرگ، دیگر وزن مرده نخواهد بود. شرکت هایی که موفق شوند به درستی کار با داده ها را سازمان دهند، به یک منبع اضافی تجربه منحصر به فرد، دست خواهند یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала