ایران طرفدار صلح است

© Fotolia / Borna_Mirپرچم ایران
پرچم ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باید از برجام برای رسیدن به صلح حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که ایران طرفدار صلح است، گفت که توافق نامه برجام تصمیمی بسیار عاقلانه بود که پای آن ایستاده ایم.

وی اظهار داشت:«برجام تصمیم بسیار عاقلانه ای بود. رهبر انقلاب پیش از این توافق نامه، هوشمندانه گفتند بروید مذاکره کنید اما مراقب باشید که امریکایی ها حقه بازند.ما به دنیا اعلام‌‌ کردیم که دوستدار صلح هستیم و پای برجام ایستاده ایم.

وزیر دفاع ایران: قدرت دفاعی ایران حاوی پیام صلح و دوستی است - اسپوتنیک ایران
وزیر دفاع ایران: قدرت دفاعی ایران حاوی پیام صلح و دوستی است

سربازان ‌ما مقابل دشمن ایستادند اما به میدان رفتند تا جلوی تعارض را بگیرند و صلح برقرار شود.

تمام قدرت های جهان و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، در آن روز طرفدار صدام‌‌‌ شدند و بمب های شیمیایی را در اختیار او قرار دادند تا انسان‌ ها را مظلومانه شهید کند.

پس از اینکه ساختمان های دوقلوی نیویورک ‌زده شد، بوش رییس جمهوری امریکا اعلام کرد که جنگ های صلیبی یعنی جنگ‌ اسلام‌ با مسیحیت آغاز شده است.

این حادثه یازده سپتامبر نقشه هماهنگ امریکا با صهیونیست ها بود. آنها دیدند که انقلاب اسلامی‌می تواند زمینه ساز و الگویی برای جوانان دیگر کشور ها باشد، از این رو به بهانه یازده سپتامبر به دنبال ایجاد اسلام‌ هراسی افتادند. عده ای را به این بهانه گرفتند و در زندان های ابوقریب آموزش دادند که چگونه خشونت را بست دهند. اگر چهره این افراد در آن زمان ببینیم چهره داعشی های امروز است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала