برخورد ناشایست و خشونت آمیز مأموران مرزی "گرجستان" با بانوی ایرانی +ویدئو

© Sputnik / O. Ivanov /  مراجعه به بانک تصاویر برخورد ناشایست و خشونت آمیز مأموران مرزی گرجستان با بانوی ایرانی +ویدئو
برخورد ناشایست و خشونت آمیز مأموران مرزی گرجستان با بانوی ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مورد ضرب و شتم قرار گرفتن یک بانوی ایرانی در فرودگاه "تفلیس"

به گزارش اسپوتنیک، طی یک ماه اخیر روند دیپورت و ممانعت از ورود بسیاری از شهروندان ایرانی در مرزهای "گرجستان" بیشتر از گذشته شده است. سوم دسامبر (۱۲ آذرماه) یک شهروند ایرانی به نام "هدی. م" که از مقصد "استانبول" به "تفلیس" پرواز کرده بود، با برخورد بسیار بد مأموران پلیس در فروگاه "تفلیس" روبرو شد. آنها مانع از ورود او شدند و در پی اعتراض این خانم بیش از ۲۰ ساعت او را بازداشت کردند و بدون اینکه به او اجازه دهند با سفارت "ایران" تماس بگیرد مورد شکنجه و ناسزا قرار دادند. ویدئو زیر شرح وقایع از زبان او است.


علاوه بر اینکه گلایه های بسیاری از سوی شهروندان ایرانی شده است. انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط به این خبر در فضای مجازی با موج گسترده ای از واکنش های کاربران همراه بوده است.


کاربران بسیاری با پیگیری علت این رفتار توهین آمیز و برخورد جدی با این مأموران هم نظر هستند. آنها معتقدند حتی در صورت ورود غیرقانونی به یک کشور نیز چنین برخوردی با شخص صورت نمی گیرد. کاربرانی نیز ضمن یادآوری برخوردهای نادرست ماموران تفلیس در بازرسی ها گذشته و عریان کردند زنان "ایرانی" همچنان خواستار این هستند که علت این رفتارهای مبهم و نادرست روشن شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران "بهرام قاسمی" عنوان کردند این موضوع با جدیت در حال پیگیری است، ما نارضایتی خود را عنوان کردیم و سفیر "گرجستان" را نیز احضار کردیم و بهتر است که مردم تا اطلاع ثانوی از سفر کردن به "گرجستان" خودداری کنند.
در این رابطه سفیر "گرجستان" در "تهران" اظهار تأسف کردند و عنوان کردند برای پیگیری این موضوع شخصا به "تفلیس" سفر می کنند. تعدادی از کاربران هم معتقدند سرمایه گذارهای "ایرانی" و سفرهای توریستی ایرانیان به برخی از کشورها زمینه پیشرفت و ترقی آنها را فراهم می کند ولی نهایتا آنها برخورد نامناسبی را با ایرانیان ‌پیش می گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала