ترامپ شانس خود را از دست داد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ شانس خود را از دست داد
ترامپ شانس خود را از دست داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شانتاژ روسیه بیفایده است!

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین کوساچف رئیس کمیته شورای فدراسیون در امور بین الملل اظهار داشت که لغو دیدار ترامپ و پوتین به دلیل قضیه کشتی های اوکراین، بدشانسی برای ترامپ است و نه رئیس جمهور روسیه.

مسائل مورد اختلاف را باید در دیدارهای شخصی بررسی نمود. از اینرو خودداری دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه را می توان بدشانسی برای  ریاست کاخ سفید آمریکا دانست که فرصت بحث و بررسی  موضوعات مهم را از دست خواهد داد.

تحریک ترامپ برای بمباران مواضع ایران در سوریه - اسپوتنیک ایران
تحریک ترامپ برای بمباران مواضع ایران در سوریه

روز 29 نوامبر، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفت دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در آرژانتین در اجلاس «جی20» را لغو کند. وی این تصمیم را پس از گفتگو با مایک پمپئو وزیر امور خارجه و جون بولتون مشاور امنیت ملی و جون کلی رئیس دفتر کارمندان کاخ سفید، اتخاذ کرد.

کوساچف در صفحه خود در فیس بوک نوشت:« اشتباه خواهد بود اگر تصور شود که روسیه بیشتر نیاز به برگزاری چنین دیداری دارد. زیرا بررسی مسائل مورد اختلاف و به ویژه چنین قضیه مهمی را باید همانا در دیدارهای دوجانبه حل و فصل نمود. از اینرو لغو دیدار را می توان شانس از دست رفته برای ترامپ دانست».

ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته شورای فدراسیون در امور بین الملل اعلام نمود که موضع روسیه در رابطه با ملوانان اوکراینی که در تنگه کرچ بازداشت شدند به دلیل لغو دیدار ترامپ با پوتین تغییر نخواهد کرد.

وی گفت:«چنین شانتاژی کارگر نمی افتد. روسیه موضع خود در رابطه با ملوانان اوکراینی را تغییر نخواهد داد. شانتاژ روسیه بیفایده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала