آغوش گرم خرس در روسیه + ویدئو

© Photo / sputnik/youtubeآغوش گرم خرس در روسیه + ویدئو
آغوش گرم خرس در روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گرم ترین آغوش برای یک انسان، بغل یک خرس است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی بغل کردن خرس و انسان بسیار مشهور است.
در روسیه، یک مرد که در یک اتاق ایستاده بود و از پنجره خانه خود در روسیه به بیرون نگاه می کند، با یک خرس عظیم قهوه ای روبرو می شد. واکنش او بسیار جالب است او بدون هیچ منظوری صاحب خانه را بغل می کند.
به عقیده کاربران این خرس اهلی شده است و دیگر در میان انسان ها زندگی کرده است و می تواند احساسات ادم ها را بفهمد.
در ماه سپتامبر بچه خرس سفیدی به باغ وحش مسکو تحویل داده شد که پرورش دهندگان گوزن چوکوتکا او را نجات داده بودند. این یک مورد بسیار نادر بود. اکثر جانورانی که نامشان وارد کتاب سرخ شده است، خویشاوندان نزدیک یکدیگر هستند و جفتگیری آنها به مرگشان می انجامد. از اینرو « نیکای» جوان (خرس کوچولو را « نیکا» نامیدند) ارزش زیادی برای برنامه تکثیر خرس های سفید دارد. وقتی «نیکا» بزرگ شود، روسیه تأمین باغ وحش های جهان با خرس های سفید متولد شده از این مادر را آغاز خواهد کرد. بچه خرس هشت ماهه که گوزن پروران پیدا کردند نمی توانست در طبیعت وحش زنده بماند.
سوتلانا آلووا، مدیر عامل باغ وحش مسکو در گفتگویی با « ایزوستیا» تعریف کرد: « اوایل ماه سپتامبر بچه خرس 8 ماهه ای را به ما دادند که خیلی ضعیف بود. او را در نزدیکی قصبه « ریرکایپی« چوکوتکا پیدا کرده بودند. هر چند خرس ماده مدت طولانی فرزندش را رها نمی کند. به احتمال زیاد خرس ماده مرده بود. جانورشناسان پیشنهاد کردند بچه خرس در طبیعت وحش رها نشود. بچه خرس که هنوز شکار را یادنگرفته است، در طبیعت وحش زنده نخواهد ماند. باغ وحش تنها شانس برای بچه خرسی بود که مادرش را از دست داده بود».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала