تظاهرات در فرانسه به خشونت کشیده شد + عکس، ویدئو

© Sputnik / Julienne Mattia /  مراجعه به بانک تصاویر تظاهرات در فرانسه به خشونت کشیده شد + عکس، ویدئو
تظاهرات در فرانسه به خشونت کشیده شد + عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس فرانسه بر علیه معترضین در خیابان شانزلیزه از گاز اشک آور استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی BFMTV، پلیس فرانسه بر علیه معترضین در خیابان شانزلیزه که در حال نزدیک شدن به میدان کنکورد، که بر روی تظاهرکنندگان بسته شده است، بودند از گاز اشک آور استفاده نمود.
جنبشی به نام "جلیقه زردها" این اعتراضات گسترده را در مرکز پایتخت فرانسه برگزار می‌کند. این تظاهر کنندگان به افزایش قیمت سوخت معترض هستند. به گزارش این کانال تلویزیونی تا کنون چند هزار نفر در این اعترضات شرکت نموده‌اند. معترضین خواهان استعفای رئیس جمهور هستند.

معترضین سعی دارند با شکستن نرده ها در منطقه میدان کنکورد و از جایی که شانزلیزه شروع می شود، وارد منطقه بسته شده بر روی تظاهرکنندگان شوند. به گفته این کانال تلویزیونی، معترضین می‌خواهند وارد سازمان های دولتی شوند. در پاسخ، مأموران پلیس نه تنها از گاز اشک آور که همچنین از توپهای آبی استفاده کردند.

پیش از این گزارش شده بود که سه هزار افسر پلیس و ژاندارم، وظیفه برقراری امنیت را در پاریس برعهده دارند. به دلیل این اعتراضات، هفت ایستگاه مترو مرکزی شهر که یکی از جاذبه های اصلی پاریس محسوب می‌شود، بسته شده است. برج ایفل نیز به طور موقت پذیرش بازدیدکنندگان را متوقف نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала