انتشار ویدئوی مانورهای چهار فروند جنگنده روسی نسل پنجم سوخو 57

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار ویدئوی مانورهای چهار فروند جنگنده روسی نسل پنجم سوخو 57
انتشار ویدئوی مانورهای چهار فروند جنگنده روسی نسل پنجم سوخو 57 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئوی پرواز چهار فروند جنگنده روسی چند منظوره نسل پنجم سوخو 57 در اینترنت منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، این ویدئو از هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف 12 گرفته شده است. در این ویدئو دیده می شود که چگونه چهار جنگنده سوخو 57 به فاصله چند متر از یکدیگر باهم پرواز می کنند.علاوه بر این یکی از هواپیما های سوخو 57 حرکت چرخش افقی را انجام داد.
بتازگی سرگئی بوگدان ، خلبان آزمایشگر روس در یک مصاحبه تلویزیونی گفت جنگنده های سوخو 57 در سوریه با موفقیت از انداع جدید تسلیحات استفاده کردند.
وی خاطرنشان ساخت مشخصات خوب این هواپیما در سوریه به معرض نمایش گذاشته شد.
یاداور می شود سوخو 57 برای اولین بار در سال 2010 به آسمان بلند شد و تست های مربوطه در خاوردور انجام گردید. این جنگنده پیشرفته در فوریه سال 2018 در سوریه موشک های کروز شلیک کرد.
سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.
وزارت دفاع روسیه در سال 2019 میلادی 12 فروند از این هواپیما ها را دریافت خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала