زنان کارمند در بانک چيني، اجازه بارداري ندارند

© Fotolia / aragamiزنان کارمند در بانک چيني، اجازه بارداري ندارند
زنان کارمند در بانک چيني، اجازه بارداري ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارمندان اين بانک چيني براي بارداري مي بايست از رئيس بانک اجازه بگيرند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از ديلي ميل، کارکنان یک بانک تجاری در شهر چیجیججوانگ چين مجبور به دریافت مجوز از سرپرست بانک برای داشتن فرزند خود هستند. 

پاهای کودک در میان دست مادر - اسپوتنیک ایران
رکورد بارداری+عکس

قوانین شرکت اجازه حاملگی براي زنان کارمند خود را صادر مي کند. اگر زن نخواهد سقط جنین کند، جريمه خواهد شد. درخواست اين قاون در ماه ژانویه ارائه مي شود.
یکی از کارکنان بانک، به سازمان اتحادیه های کارگری شهر شکایت کرد چرا که به علت عدم رعایت قانون اجازه حاملگی ،از طرف بانک جريمه شده است.او افزود کهزنان دیگر در اين بانک در وضعیت مشابه و بدتر هستند. پس از مداخله اتحادیه کارگری، بانک این قانون را لغو کرد و جريمه را از همه کارکنان زن خود برداشت.
پيش از اين در خبرها آمده بود که 16 پرستار بیمارستان Banner Desert Medical Center، ایالت آریزونای آمریکا، اعلام کردند که باردار هستند.
اشلی ادکینز یکی از کارکنان این بیمارستان در صفحه فیس بوکش عکس ها و ویدیوهایی از پرستاران باردار این درمانگاه را منتشر کرد. به گفته وی، این کودکان بین ماه های اکتبر و ژانویه به دنیا خواهند آمد.
پرستاران اطمینان دادند، که آن‌ها برای این بارداری همزمان برنامه ریزی نکرده اند. آنها می خواهند یک baby shower مشترک برای هفته آینده برنامه ریزی کنند (یک مهمانی که در آن جنس فرزندان را اعلام می کنند و هدیه دریافت می کنند).
گفتنی است مدت مرخصی برای مادران در آریزونا 12 هفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала