شفاف سازی در فعالیت ها

© Fotolia / Romanمبارزه با فساد
مبارزه با فساد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه می توان با فساد در ایران مقابله کرد؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مشاور رئیس جمهور ایران و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت:« راه مبارزه با فساد، شفافیت است و باید با شفاف سازی در فعالیت ها، با فساد مقابله کرد».

مشاور رئیس جمهور ایران افزود:«رواج دولت الکترونیک یکی از ابزار مهم در شفاف شدن امور بوده و به رفع منشاء فساد منجر خواهد شد».

در ایران بیش از 65 نفر به اتهام فساد بازداشت شدند - اسپوتنیک ایران
در ایران 67 نفر به اتهام فساد بازداشت شدند

وی  در خصوص اجرای سیاست های کنترلی دولت  گفت که کاهش قیمت ارز همچنان ادامه خواهد داشت. دولت با حمایت از سرمایه گذاری بویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موظف است امکانات و تسهیلات را برای سرمایه گذاران فراهم کرده و با تامین زیرساخت ها فرصت مشارکت را برای آنها ایجاد کند.

مشارکت بخش خصوصی و ورود مردم به سرمایه گذاری یک ضرورت بوده و باید با پیوند بین صاحبان سرمایه و فکر در کشور برای تغییر چهره مناطق آزاد اقدام کنیم».

مشاور رییس جمهوری همچنین به تداوم دشمنی آمریکا با مردم ایران اشاره کرد و گفت:«امروز کسی در آمریکا بر سر قدرت می باشد که برای جامعه جهانی خطرناک است.

ترامپ یکجانبه گرایی را در دنیا ترویج می کند، او در تلاش است تا همه چیز معطوف به آمریکا شود و اینگونه نگاه، آلمان نازی را به ذهن ها تداعی می کند.

مخالفت ترامپ و خروج از برجام حکایت از این دارد که واشنگتن در آن به مقاصد تمامت خواهانه خود دست نیافته و این نشان از موفقیت دیپلمات های ایرانی در حفظ و حراست از منافع ملی است».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала