طی بخشنامه ای در ایران کوهنوردی بانوان منوط به اجازه پدر و همسر شد

© Photo / Riottosoطی بخشنامه ای در ایران کوهنوردی بانوان منوط به اجازه پدر و همسر شد
طی بخشنامه ای در ایران کوهنوردی بانوان منوط به اجازه پدر و همسر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احمد زحمتکش، رییس هیات استان خراسان رضوی گفت طی بخشنامه اعلام شد بانوان برای حضور در برنامه های کوهنوردی اجازه پدر و همسر داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، احمد زحمتکش، رییس هیات استان خراسان رضوی گفت طی بخشنامه اعلام شد بانوان برای حضور در برنامه های کوهنوردی اجازه پدر و همسر داشته باشند.

احمد زحمتکش در مورد الزام به اجازه پدر یا همسر برای کوهنوردی بانوان در استان خراسان رضوی اظهارکرد: ما ممنوعیتی ایجاد نکردیم. از قانونگذار بپرسید. ما فقط یک ماده قانونی را به باشگاه ها توصیه کرده‌ایم. آیین نامه فدراسیون که تمامی قوانین جاری کشور را در یک آیین نامه نمی‌آورد، اینها قوانین جاری کشور است. وقتی یک ناهنجاری ایجاد می‌شود که خانواده ها آسیب می‌بینند. الان یک نفر آمده توصیه کرده که باشگاه های کوهنوردی که خوب کار می‌کنید و شبانه روزی زحمت می کشید، کسب درآمد نامشروع نمی‌کنید شما حداقل این موارد را رعایت کنید.

رییس هیات استان خراسان رضوی افزود: تمامی این‌ها موارد قانونی است که در متن قانون آمده است، ماده 1105 ماده قانونی است. ما که حکم نکرده‌ایم ما توصیه کردیم. حالا اگر کسی به این حرف معترض است یعنی به مواد قانونی معترض است. هر کس در مجموعه خودش صلاح خود را می‌داند. این ها قانونی نیست که امروز وضع شده باشد یا هیات کوهنوردی خراسان وضع کرده باشد. مثل این می ماند که یک تیم که می خواهدبه دماوند برود باید سرعت مطمئنه را باید رعایت کنید. "رعایت سرعت مطمئنه در جاده الزامی است". بعد بگویند استان خراسان قانون وضع کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала