سلام های هفتگی راهی برای تعامل مثبت کودکان با یکدیگر +ویدئو

اشتراک
آموزش استقبال از یکدیگر به کودکان (Greeter of the week) پیش دبستانی و دبستانی در مدارس .

به گزارش اسپوتنیک، همه انسان ها از آغاز زندگی نیازمند ارتباط با یکدیگر هستند و باید بدانند چگونه با یکدیگر ارتباطی دوستانه متعادل برقرار کنند تا زندگی اجتماعی تری داشته باشند. این امر با آموزش تعامل مثبت، آداب صحیح ارتباط عاطفی و دوستانه و تشویق به رفتارهای درست از سن پایین به کودک ان ممکن می شود، همچنین این امر نقش کلیدی در شکل دادن به شخصیت آنان دارد و کمک می کند تا در برخورد با یکدیگر بهترین رفتار را داشته باشد. 

رسانه ها: ترامپ به آداب و رسوم بی توجهی می کند - اسپوتنیک ایران
رسانه ها: ترامپ به آداب و رسوم بی توجهی می کند

ویدئویی از کودکان ٤ ساله پیش دبستانی در فضای مجای مورد توجه جمع کثیری از کربران قرار گرفته است که می توان مشاهده نمود هر هفته هر روز صبح هنگام ورود یکی از آنها مسئول استقبال از همکلاسی هایشان می شود و به استقبال آنها می رود.

آنها انتخاب می کنند که فرد استقبال کننده چگونه از آنها استقبال کند، گزینه های متفاوت پیش روی آنها به آغوش کشیدن همدیگر، دست دادن، مشت زدن و به اصطلاح عامیانه بزنند قدش می باشد.

کاربران واکنش های بسیار مثبت و امیدبخش در این رابطه داده اند و یقین دارند برخوردهای صمیمانه و دوستانه کودکان با یکدیگر تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت اجتماعی آنها دارد و این کار به شکل دیگر می تواند برای بزرگسالان تعمیم داده شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала