مردمی که به کمک اثاث‌کشی یک کتاب‌فروشی آمدند +عکس

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر مردمی که به کمک اثاث‌کشی یک کتاب‌فروشی آمدند +عکس
مردمی که به کمک اثاث‌کشی یک کتاب‌فروشی آمدند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صدها نفر از مردم جنوب "انگلیس" شهر به کمک کتابفروشی آمدند.

به گزارش اسپوتنیک، در بندری به نام "ساوت‌همپتون" در جنوب "انگلیس"، برای کمک به اثاث‌کشی کتاب‌فروشی "آکتوبر بوکس" (October Books) زنجیره‌ی انسانی تشکیل دادند و هزارها کتاب را دست‌ به‌ دست، از محل قدیمی کتابفروشی به محل جدیدش منتقل کردند.
گفته شده است که این کتاب‌فروشی چهل‌ساله که قادر نبوده از پس افزایش اجاره‌بها در محل سابق خود برآید، از مدتی پیش اعلام کرده بود که برای اثاث‌کشی در روز ۲۹ اکتبر به کمک داوطلبان نیاز دارد.

بنابراین در روز مقرر، مردم از کوچک و بزرگ چند ساعت بین دو مغازه‌ی قدیم و جدید که مسافتی حدود ۱۵۰ متر داشت، ایستادند و کتاب‌ها را به خانه‌ ی جدیدشان منتقل کردند.
جالب است بدانید که محل جدید کتاب‌فروشی هم با جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم خریده شده و صاحب آن دیگر دغدغه‌ی پرداخت اجاره‌بها ندارد و با خیال راحت می تواند کتاب های خود را بفروشد.
بسیاری از کاربران این حرکت را بسیار انسانی و هیجان انگیز خواندند و عنوان کردند که فعالیت خودجوش مردم بسیار تحسین آمیز بوده است.  

کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم +عکس - اسپوتنیک ایران
کتابفروشی محله خود را زنده نگه داریم +عکس

عده ای از کاربران نیز در مقایسه با کشور "ایران" عنوان کردند که در مقابل در "ایران"، کتابفروشی ها بسته و تبدیل به رستوران، قهوه خانه و یا کافی شاپ می شوند.
عده ای از کاربران نیز معتقدند که باید به دنبال راه حل هایی جهت افزایش سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی در ایران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала