اسرائیل خواهان تحریم ایران

© Flickr / Izhar Lauferاسرائیل
اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل کشورهای دیگر را به حمایت از تحریم ها علیه ایران فرامی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، نائوم کاتس معاون مدیرکل روابط عمومی و امور خبری وزارت امورخارجه اسرائیل اعلام نمود که اسرائیل از تحریم های آمریکایی علیه ایران حمایت می کند و دیگر کشورها را به حمایت از این تحریم ها فرامی خواند.

حمله سایبری اسرائیل به ایران - اسپوتنیک ایران
حمله سایبری اسرائیل به ایران

کاتس افزود:«اسرائیل از تحریم های ضدایرانی ایالات متحده حمایت می کند و دیگر کشورها را فرا می خواند برای بازدارندگی خطر ناشی از ایران از آن ها حمایت کنند».

روز 5 نوامبر سری دوم تحریم های آمریکا علیه ایران که بخش انرژی ایران را در برمی گیرد اجرایی می شود. واشنگتن از تلاش خود برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران صحبت می کند و از جامعه جهانی می خواهد از خرید نفت ایران خودداری ورزند.

تأثیر این تحریمها این است که در عمل، خواسته یا ناخواسته مزاحمت هایی را برای ایران ایجاد خواهند کرد. اولین ضربۀ منفی این تحریمها، تأثیر روانی آنها بر کشورها و بنگاههای اقتصادی جهان میباشد تا جهت در امان ماندن از گزند و تنبیه مالی دولت آمریکا، تا حدودی از بازار ایران و همکاری با ما دور شوند و بقول معروف در معادلۀ انتخاب همکاری با ایران یا حضور در بازار آمریکا گیر کنند.قطعاً اعمال این تحریمها، میزان فروش و صادرات نفت را کاهش و مختل خواهد نمود که همین امر موجب کاهش درآمدهای نفتی نیز خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала